Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Oferta

ImprezyAkcje promocyjneGrafikaReklama

Szkolenia, outdoor

Szkolenia warsztatowe

Posiadamy w swojej ofercie dla firm i organizacji także szkolenia warsztatowe. Mają one na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników, wzmacnianie ich więzi oraz kształtowanie posiadanych już umiejętności i zdolności. Szkolenia warsztatowe mogą odbywać się jako osobne spotkania zorganizowane dla pracowników, można je również włączyć w wyjazdy integracyjne. Organizujemy również szkolenia obejmujące swoim zakresem umiejętności menadżerskie jak i rozwój osobisty. Trenerzy główny nacisk kładą na aktywny udział w zajęciach, dlatego są one zorganizowane w formie warsztatowej, która wymaga zaangażowania każdego uczestnika, dając mu w ten sposób szansę na lepsze poznanie siebie i swoich możliwości. Niewiele osób zdaje sobie sprawę ile nowych umiejętności można w sobie odkryć poprzez przyjemną zabawę połączoną z uzasadnioną tematycznie treścią.
  • Komunikacja interpersonalna – prawidłowa komunikacja jest niezwykle ważna w życiu codziennym, nieważne jakie zajmujemy stanowisko, z kim się spotykamy, ważne jest aby nasze komunikaty były spójne i czytelne dla tych z którymi prowadzimy rozmowę.
  • Asertywność – niezwykle dziś modna bo przecież nikt z nas nie chce dać się wciągnąć w coś na co nie ma ochoty. Nikt też nie lubi być manipulowany dlatego umiejętne powiedzenie nie, bez urażenia przy tym drugiej osoby jest bardzo pomocne w dzisiejszym świecie.
  • Pokonanie stresu – stres jest najczęstszą przyczyną porażek w każdej dziedzinie, najważniejsze jest by znać jego objawy i wiedzieć jak się z nimi walczyć. Kiedy je poznamy wszystko będzie prostsze.
  • Negocjacje – już nie tylko wczasy za granicą skłaniają nas do prowadzenia negocjacji, w dzisiejszych czasach negocjujemy coraz częściej w coraz większej ilości miejsc. Prowadzimy różnego typu negocjacje, nie tylko te handlowe. Negocjujemy zawodowo jak i personalnie, np. zmianę warunków spłaty kredytu. Umiejętnie przeprowadzony proces negocjacji zwykle kończy się dla osoby która ją prowadzi sukcesem.
  • Motywowanie – skierowane jest głównie do menadżerów i kierowników oraz wszystkich osób, które w swojej pracy kierują ludźmi. Umiejętne motywowanie potrafi czynić cuda jeśli tylko robi się to w odpowiedni sposób.
  • Oceny okresowe – umiejętność oceniania pracowników stanowi nieodłączną część pracy menadżerów i kierowników w każdej branży, wielkość firmy czy przedsiębiorstwa nie ma znaczenia. Najważniejsze jest aby dokonana ocena była trafna, sprawiedliwa i przeprowadzona w sposób, który nie zrazi pracownika do oceniającego. Istnieje szereg możliwości na sprawne dokonanie oceny pracy pracownika, wystarczy tylko je poznać.
  • Zarządzanie konfliktem – konflikt rodzi się z nieprawidłowej komunikacji międzyludzkiej, są jednak czasem sytuacje w których nawet prawidłowe jej stosowanie nie pomaga, wówczas powstaje konflikt. Nierzadko zdarza się iż osoby będące w konflikcie radzą sobie z nim same, zdarza się jednak równie często, że nie potrafią, potrzeba wówczas osoby, która będzie umiała zapanować nad sytuacją patrząc na nią z zewnątrz.
  • Zarządzanie czasem – niezwykle ważna umiejętność dla ludzi zabieganych, którzy próbują łączyć życie zawodowe z rodzinnym mając przy tym swoje pasje. Warsztat ma na celu nauczenie odpowiednich technik, które mogą pomóc w tym aby umiejętnie połączyć te wszystkie dziedziny.

Przygotowanie szkolenia czy konferencji nie stanowi dla nas problemu. Daj nam znać a zorganizujemy je za Ciebie.

szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia szkolenia

hostessy